loading...
فروشگاه اینترنتی آسمان و دریا
محمد ترکی بازدید : 111 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (2)

پاورپوینت داربست و اصول آن،pptx،در 45 اسلاید

پاورپوینت داربست و اصول آن،pptx،در 45 اسلایددسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 1650 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 45 

این پاورپوینت در مورد داربست و اصول آن در 45 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل داربست و اصول آن،داربست،scaffolds،ساخت داربست‌ها ،مخاطرات داربست،نکات اجرایی داربست،داربست و داربست بندی وومنابع می باشد

 

قیمت فایل فقط 6,600 تومان

خرید

این پاورپوینت در مورد داربست و اصول آن در 45 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل:  داربست و اصول آن،داربست،scaffolds،ساخت داربست‌ها ،مخاطرات داربست،نکات اجرایی داربست،داربست و داربست بندی و...ومنابع می باشد

انواع داربست

داربست ها انواع گوناگونی داشته که در بخش زیر آن ها را برای شما شرح خواهیم داد:

 

داربست های چوبی

این گونه داربست ها اغلب به صورت ثابت بوده و برای ساخت این نوع داربست ها از گوب های گرد و یا نردبان های مخصوص استفاده می گردد. به طور کلی هر گاه برای برپا کردن داربست، از تخته، خرک و پل موقت استفاده شود داربست ایجاد شده را داربست چوبی نامند.

 

در اشکال زیر می توانید چند نوع داربست چوبی را مشاهده کنید:

 

داربست چوبی داربست چوبی داربست چوبی

 

نقاشی ساختمان در تهران

 

داربست فلزی

این نوع داربست ها، از لوله های فولادی با قطر ۴۸٫۳ میلیمتر که به آن ها اصطلاحا لوله ۵ سانتیمتری گفته می شود تشکیل شده اند. این لوله های دارای حداقل ضخامت ۴ میلیمتر بوده و به وسیله بست های مربوطه مونتاژ می گردند. در شکل زیر می توانید نمونه ای از آن را ملاحظه نمایید:

 

داربست فلزی

 

داربست های معلق

این نوع داربست ها، در واقع داربست هایی هستند که به دیوارهای ساختمان تکیه داشته و در مکان هایی که برپاسازی داربست از سطح زمین غیر ممکن است، مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع داربست ها از سطح ساختمان به صورت سکو بیرون زده و به همین جهت به آن ها داربست معلق یا سکوی پیش آمده گفته می شود.

 

تبلیغات: ترموود چیست

 

در شکل زیر می توانید این نوع داربست را ببینید:

 

داربست معلق

انواع داربست معلق

 

 

داربست پایه دار

این نوع داربست، برای مواردی که برپایی سریع داربست ضرورت داشته باشد، مفید هستند. با این حال این نوع داربست نیز نبایستی بیش از سه ردیف داشته باشند. علاوه بر آن ارتفاع سکوی کار در بالای سطح زمین یا طبقه ای که داربست پایه دار روی آن قرار می گیرد نیز نبایستی از ۴٫۵ متر تجاوز نماید.

 

در این داربست می بایست پایه ها را کاملا ثابت نگاه داشته و مهار نمود. به علاوه به جهت بالا رفتن و پایین آمدن از نردبان استفاده می شود. در شکل زیر می توانید این نوع داربست را مشاهده بفرمایید:

 

داربست پایه دار

داربست پایه دار

 

برپاسازی داربست

داربست ها همانند هر تجهیزات ساختمانی، انواع مختلفی داشته و هر کدام نیز کاربری مخصوص خود را دارا می باشند. در حقیقت داربست ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که پیش از برپاسازی آن ها، بایستی با این اجرا آشنایی کامل داشت. در ادامه به معرفی اجزای داربست ها خواهیم پرداخت.

 

اجزای داربست ها

۱- ستون داربست

ستون داربست عبارت است از لوله قائمی که تکیه گاه عمودی داربست را تشکیل می دهد. این لوله در واقع منتقل کننده بار داربست به زمین بوده و می بایست آن را به صورت قائم یا کمی متمایل به ساختمان نصب نمود. معمولا طول این لوله حدود ۶ متر بوده و به منظور اضافه کردن طول آنها از بست های برشی استفاده می کنند. در شکل زیر، لوله ستون داربست مشاهده می گردد:

 

ستون داربست

 

۲- لوله های سرتاسری افقی

لوله های افقی، داربست را به صورت طولی مهار می کنند. به همین جهت این لوله ها به عنوان ایجادکننده تکیه گاهی به صورت لوله های زیرتخته ای و دستگاه های افقی داربست عمل می نمایند. همان گونه که از نام این لوله پیداست، این لوله ها می بایست عمود بر ستون داربست نصب نمود. در شکل زیر این لوله مشاهده می گردد:

 

لوله های سرتاسری افقی

لوله های سرتاسری افقی

 

۳- لوله های زیرتخته ای

لوله های افقی، لوله هایی هستند که در میان لوله های افقی سراسری و دیوار ساختمان نصب می گدند. این لوله ها به عنوان تکیه گاه تخته های سکو عمل می نمایند. در شکل زیر می توانید نمونه ای از لوله های زیرتخته ای را مشاهده نمایید:

 

لوله های زیر تخته ای

لوله های زیر تخته ای

 

۴- شمع مایل

شمع مایل لوله ای است که بر روی زمین و یا ساختمان مجاور قرار می گیرد. در شکل زیر می توانید نوعی شمع مایل را ببینید:

 

شمع مایل

قیمت فایل فقط 6,600 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 296 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت الگوریتم کلونی مورچه ها و الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری ،pptx،در 136 اسلاید

پاورپوینت الگوریتم کلونی مورچه ها و الگوریتم ترکیبی  فرا ابتکاری ،pptx،در 136 اسلایددسته: اقتصاد 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 2330 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 136 

این پاورپوینت در مورد الگوریتم کلونی مورچه ها و الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری در 136 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل الگوریتم کلونی مورچه ها و الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری ،الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری،الگوریتم کلونی مورچه ها،الگوریتم مورچه،الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی وومنابع می باشد

 

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

این پاورپوینت در مورد الگوریتم کلونی مورچه ها و الگوریتم ترکیبی  فرا ابتکاری  در 136 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: الگوریتم کلونی مورچه ها و الگوریتم ترکیبی  فرا ابتکاری ،الگوریتم ترکیبی  فرا ابتکاری،الگوریتم کلونی مورچه ها،الگوریتم مورچه،الگوریتم ترکیبی  فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی و...ومنابع می باشد

بهینه‌سازی گروه مورچه‌ها یا ACO همان‌طور که می‌دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است و گاه نیز بسیار زمانبر. برای مثال مسئله فروشنده دوره گرد را نیز می‌توان مطرح کرد. در این روش(ACo)، مورچه‌های مصنوعی به‌وسیلهٔ حرکت بر روی نمودار مسئله و با باقی گذاشتن نشانه‌هایی بر روی نمودار، همچون مورچه‌های واقعی که در مسیر حرکت خود نشانه‌های باقی می‌گذارند، باعث می‌شوند که مورچه‌های مصنوعی بعدی بتوانند راه‌حل‌های بهتری را برای مسئله فراهم نمایند. همچنین در این روش می‌توان توسط مسائل محاسباتی-عددی بر مبنای علم احتمالات بهترین مسیر را در یک نمودار یافت. الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این روش از رفتار مورچه‌ها در یافتن مسیر بین محل لانه و غذا اقتباس شده است. همانطور که می دانیم مسئله یافتن کوتاهترین مسیر، یک مسئله بهینه سازیست که گاه حل آن بسیار دشوار است. الگوریتم کلونی مورچه برای اولین بار توسط دوریگو (Dorigo) و همکارانش به عنوان یک راه حل چند عامله (Multi Agent) برای مسائل مشکل بهینه سازی مثل فروشنده دوره گرد (TSP :Traveling Sales Person) ارائه شد. این مطالعات نشان داده که مورچه ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی ها زندگی می کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن. یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه ها دارای نوعی هوشمندی توده ای است که اخیرا مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است. الگوریتم بهینه سازی کلونی مورچه ها، و یا به اختصار الگوریتم مورچه ها، از رفتار مورچه های طبیعی که در مجموعه ها بزرگ در کنارهم زندگی می کنند الهام گرفته شده است و یکی از الگوریتم های بسیار کارآمد در حل مسائل بهینه سازی ترکیبی است. الگوریتم های دیگری نیز بر اساس الگوریتم مورچه هاساخته شده اند که همگی سیستم های چند عاملی هستند و عامل ها مورچه های مصنوعی یا به اختصار مورچه هایی هستند که مشابه با مورچه های واقعی رفتار می کنند. انسان همیشه برای الهام گرفتن به جهان زنده پیرامون خود نگریسته است. یکی از بهترین طرح های شناخته شده، طرح پرواز انسان است که ابتدا لئورناردو داوینچی(1519-1452) طرحی از یک ماشین پرنده را بر اساس ساختمان بدن خفاش رسم نمود. چهار صد سال بعد کلمان آدر ماشین پرنده ای ساخت که دارای موتور بود و بجای بال از ملخ استفاده می کرد.

هم اکنون کار روی توسعه سیستم های هوشمند با الهام از طبیعت از زمینه های خیلی پرطرفدار هوش مصنوعی است. الگوریتمهای ژنتیک که با استفاده از ایده تکاملی داروینی و انتخاب طبیعی مطرح شده، روش بسیار خوبی برای یافتن مسائل بهینه سازیست. ایده تکاملی داروینی بیانگر این مطلب است که هر نسل نسبت به نسل قبل دارای تکامل است و آنچه در طبیعت رخ می دهد حاصل میلیون ها سال تکامل نسل به نسل موجوداتی مثل مورچه است.

الگوریتم کلونی مورچه برای اولین بار توسط دوریگو (Dorigo) و همکارانش به عنوان یک راه حل چند عامله (Multi Agent) برای مسائل مشکل بهینه سازی مثل فروشنده دوره گرد (TSP :Traveling Sales Person) ارائه شد.

عامل هوشند(Intelligent Agent) موجودی است که از طریق حسگر ها قادر به درک پیرامون خود بوده و از طریق تاثیر گذارنده ها می تواند روی محیط تاثیر بگذارد.

الگوریتم کلونی مورچه الهام گرفته شده از مطالعات و مشاهدات روی کلونی مورچه هاست. این مطالعات نشان داده که مورچه ها حشراتی اجتماعی هستند که در کلونی ها زندگی می کنند و رفتار آنها بیشتر در جهت بقاء کلونی است تا درجهت بقاء یک جزء از آن. یکی از مهمترین و جالبترین رفتار مورچه ها، رفتار آنها برای یافتن غذا است و بویژه چگونگی پیدا کردن کوتاهترین مسیر میان منابع غذایی و آشیانه. این نوع رفتار مورچه ها دارای نوعی هوشمندی توده ای  است که اخیرا مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است.باید تفاوت هوشمندی توده ای(کلونی) و هوشمندی اجتماعی را روشن کنیم.

در هوشمندی اجتماعی عناصر میزانی از هوشمندی را دارا هستند. بعنوان مثال در فرآیند ساخت ساختمان توسط انسان، زمانی که به یک کارگر گفته میشود تا یک توده آجر را جابجا کند، آنقدر هوشمند هست تا بداند برای اینکار باید از فرغون استفاده کند نه مثلا بیل!!! نکته دیگر تفاوت سطح هوشمندی افراد این جامعه است. مثلا هوشمندی لازم برای فرد معمار با یک کارگر ساده متفاوت است.

در هوشمندی توده ای عناصر رفتاری تصادفی دارند و بین آن ها هیچ نوع ارتباط مستقیمی وجود ندارد و آنها تنها بصورت غیر مستقیم و با استفاده از نشانه ها با یکدیگر در تماس هستند. مثالی در این مورد رفتار موریانه ها در لانه سازیست.

جهت علاقه مند شدن شما به این رفتار موریانه ها وتفاوت هوشمندی توده ای و اجتماعی توضیحاتی را ارائه می دهم :

فرآیند ساخت لانه توسط موریانه ها مورد توجه دانشمندی فرانسوی به نام گرس قرار گرفت. موریانه ها برای ساخت لانه سه فعالیت مشخص از خود بروز می دهند. در ابتدا صدها موریانه به صورت تصادفی به این طرف و آن طرف حرکت می کنند. هر موریانه به محض رسیدن به فضایی که کمی  بالاتر از سطح زمین قرار  دارد شروع به ترشح بزاق می کنند و خاک را به بزاق خود آغشته می کنند. به این ترتیب گلوله های کوچک خاکی با بزاق خود درست می کنند. علیرغم خصلت کاملا تصادفی این رفتار، نتیجه تا حدی منظم است. در پایان این مرحله در منطق

مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه ظرفیت دار یکی از مسائل جدید و پر کاربرد درمدیریت زنجیره عرضه و شبکه های پخش محصولات می باشد.این مسئله ترکیبی از مساله مکان یابی و تسهیلات و مساله مسیریابی وسایل نقلیه است و هدف آن حل همزمان این دو مسئله است. در مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه تعدادی مکان بالقوه احداث دپو به همراه تعدادی مشتری با تقاضا و مکان معین و همچنین تعدادی وسایل نقلیه با ظرفیت معین و برابر وجود دارند.  

هدف از حل مسئله مکان یابی – مسیر یابی وسیله نقلیه بدست آوردن دپوهای مناسب و تخصیص مشتری ها به دپوها و طراحی مسیر های وسایل نقلیه با کمینه کردن هزینه ها می باشد.

روش پیشنهادی برای حل مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه در این تحقیق ترکیبی از دو روش فرا ابتکاری جستجوی همسایگی تکرار شونده و نزول همسایگی متغیر است.برای آزمایش عملگرد الگوریتم تعدادی از مسائل نمونه مساله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه ظرفیت دار انتخاب گردید.

نتایج آزمایشات انجام شده نشان دهنده عملکرد مناسب الگوریتم و جوابهای با کیفیت و در زمانی معقول است.همچنین این نتایج قابل رقابت بودن الگوریتم پیشنهادی با سایر الگوریتم های موجود در پیشینه موضوع را نمایان می سازد.

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 155 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت پمپ بتن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش و کاربردی همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت پمپ بتن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش و کاربردی همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 2124 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 26 

در این پروژه پاورپوینت پمپ بتن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش و کاربردی همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است 1 پمپ بتن چیست؟ 2 تاریخچه استفاده از پمب بتن 3 در چه نوع بتن ریزی باید از پمپ بتن استفاده کرد؟ 4 نکات مهم در کاربرد پمب بتن 5 انواع پمپ بتن 6 پمپ بتن ثابت 7 پمپ بتن بوم دار 8 پمپ بتن خطی (

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت پمپ بتن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش و کاربردی همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1-  پمپ بتن چیست؟

2-  تاریخچه استفاده از پمب بتن : 

3-  در چه نوع بتن ریزی باید از پمپ بتن استفاده کرد؟

4-  نکات مهم در کاربرد پمب بتن :

5-  انواع پمپ بتن : 

6-   پمپ بتن ثابت: 

7-  پمپ بتن بوم دار:

8- پمپ بتن خطی ( سوار بر تریلر) :

9-  پمپ بتن قابل حمل :

10-- پمپ بتن تخصصی :

11-  مزایای پمپ بتن :

12-  تصاویر

Image result for ‫پمپ بتن تخصصی‬‎

 

Related image

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 158 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آلودگی صوتی،

پاورپوینت آلودگی صوتی،دسته: پزشکی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 246 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 107 

این پاورپوینت در مورد آلودگی صوتی در 107 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل آلودگی صوتی،ایمنی از آلودگی صوتی،کنترل آلودگی صوتی،انواع آلودگی صوتی،منابع آلودگی صوتی،شنوایی،آلودگی صوتی،روشهای جلوگیری از آلودگی‌های صوتی،صدا و آلودگی صوتی ، وومنابع می باشد

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

این پاورپوینت در مورد آلودگی صوتی در 107 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: آلودگی صوتی،ایمنی از آلودگی صوتی،کنترل آلودگی صوتی،انواع آلودگی صوتی،منابع آلودگی صوتی،شنوایی،آلودگی صوتی،روشهای جلوگیری از آلودگی‌های صوتی،صدا و آلودگی صوتی  ، و...ومنابع می باشد

مقدمه 

 

—آلودگی صوتی  به عنوان یکی از آلاینده های زیست محیطی در ایجاد این گونه مشکلات در شهر های بزرگ سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

—آلودگی صوتی با فن آوری و تکنولوژی صنعتی رابطه مستقیم داشته  و به عبارت دیگر همزمان با رشد و ارتقاء تکنولوژی مشکل صدا نیز ابعاد گسترده تری یافته و باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد.

 

 

 

—مشکل این نوع از آلودگی در اکثریت کشورهای صنعتی به عنوان یکی از مهمترین موضوعات زیست محیطی تلقی شده و حتی در مدیریت کلان شهرها، معماری داخلی مراکز بهداشتی درمانی، آموزشی و تحقیقاتی، مسکونی و تجاری و همینطور طراحی ماشین آلات صنعتی مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

 

—

 

— تحقیقات انجام گرفته نشان میدهد که هیاهو و دغدغه های زندگی ماشینی ناراحتی جسمی و روحی شهروندان کلان شهرها را باعث می شود که عوارض جسمی و روحی و روانی ناشی از سرو صدای ترافیکی در مقایسه با انواع دیگر بسیار زیانبارتر است. این مسائل باعث شده است که جهان امروز برای مبارزه با این معضل هزینه های هنگفتی را صرف نماید.

 

—

عامل صدا ، انسان و سایر موجودات زنده را از بین نمی‌برد بلکه باعث ضعف شنوایی ، ناشنوایی و ناراحتی‌های عصبی می‌گردد. معمولا شدت صدا را با واحدی به نام دسی بل نشان می‌دهند .تحقیقات نشان می‌دهد که از دست دادن شنوایی با سن افراد در جوامع صنعتی دیده می‌شود.

 

n

 

nمحدود و ممنوع کردن عبور کامیونها و وسائط نقلیه پر صدا.

 

nایجاد نوارهای عریضی از درختان و پوششهای گیاهی که به میزان ۱۰ دسی‌بل از شدت صوت می‌کاهد.

 

nجریمه بالای افراد خاطی در ایجاد آلودگی صوتی

 

nآموزش به مردم از طریق رسانه های گروهی و …در مورد اثرات زیانبار آلودگی صوتی

 

nپرداخت وام از سوی دولت به افرادی که منازل آنها در نزدیکی فرودگاهها و ریل های قطار است جهت تعویض سکونتگاههای خود.

 

nتخفیف یا از بین بردن ترافیک تهران که امروز یکی از معضلات کشور محسوب میشود ودر ایجاد آلودگی صوتی نقش دارد.

 

n

اگر انسان در معرض صداهای بلند ، برای مدت طولانی تری قرار گیرد ناشنوایی دائم پیش می‌آید. صدایی برابر 90 دسی‌بل روی سیستم عصبی تاثیر می‌گذارد. در ممالک پیشرفته قدرت شنوایی زنان بهتر از مردان است. زیرا از نظر مشاغل صداهای کمتری را تحمل می‌کنند.

 

n‌منشا آلودگی صوتی را باید از بین برد ( اولین قدم ) .
nسعی شود از ورود ماشین آلات که بیش از حد معین آلودگی صوتی تولید می‌کنند جلوگیری شود.
nصدای ماشین‌آلات کارخانه‌ها نباید به بیرون ازکارخانه‌ها برسد.
nسعی شود از ایجاد واحدهای مسکونی در مجاورت فرودگاهها جلوگیری شود.
nضد صدا کردن ساختمانها و واحدهای مسکونی.
nدو لایه کردن شیشه پنجره‌ها در جهت جلوگیری از نفوذ صدای بیرون به داخل ساختمان.

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 99 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت جرثقیل ها در 27 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت جرثقیل ها در 27 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 18805 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

در این پروژه پاورپوینت جرثقیل ها در 27 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت جرثقیل ها در 27 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1-  جرثقیل های متحرک

2-  مشخصات اصلی 

3-  براساس مشخصاتی از قبیل نوع شاسی حامل می توان جرثقیل متحرک را به گروههای زیر طبقه بندی

4-  جرثقیل های چرخ لاستیکی

5-  جرثقیل های چرخ زنجیری

6-  جرثقیل های چرخ لاستیکی بوم خشك (بوم شبکه ای )

7-  جرثقیل های چرخ لاستیکی بوم تلسکوپی

8 - جرثقیل مخصوص زمینهای ناهموار

9-  جرثقیل های ثابت

10-  جرثقیل کابلی

11-  جرثقیل كابلی موازی

12-  جرثقیل دروازه ای

13-  جرثقیل های بوم تلسکوپی

14-  جرثقیل برجی

15-  جرثقیل کامیونی هیدرولیکی

16-  وزنه های تعادلی قابل انفصال

17-  در جایگاه اپراتور

Image result for ‫جرثقیل‬‎

Image result for ‫جرثقیل‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 99 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت انواع غلتک و کاربردهای آن در 25 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش

پاورپوینت انواع غلتک و کاربردهای آن در 25 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایشدسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 7023 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

در این پروژه پاورپوینت انواع غلتک و کاربردهای آن در 25 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش طبق موارد زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت انواع غلتک و کاربردهای آن در 25 اسلاید کاربردی و کاملا قابل ویرایش طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- مقدمه

2- میزان دانسیته

3- تراکم

4- انواع غلتک ها

الف -غلتکهای پاچه بزی TAMPING FOOT ROLLERS

ب - غلتکهای شبکه ای GRID MESH ROLLERS

ج - غلتکهای ارتعاشی VIBRATORY MESH ROLLERS

د -غلتکهای فولادی صاف SMOOTH STEEL DRUM

ه - غلتکهای پنوماتیک PNEUMATIC ROLLERS

ی -غلتکهای کفشک دار SEGMENTED PAD ROLLERS

و -بولدوزرهای متراکم کننده SOIL COMPACTORS

5- ماشین آلات آسفالت کاری

 

Image result for ‫غلتک‬‎Image result for ‫غلتک‬‎

Image result for ‫غلتک‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 135 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت بتونیر (میکسر بتن) و کاربردهای آن در 29 اسلاید همراه با شکل و تصویر

پاورپوینت بتونیر (میکسر بتن) و کاربردهای آن در 29 اسلاید همراه با شکل و تصویردسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 2302 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 29 

در این پروژ پاورپوینت بتونیر (میکسر بتن) و کاربردهای آن در 29 اسلاید همراه با شکل و تصویر طبق شرح زیر ارایه شده است 1 انواع بتونیر (میکسر بتن) 2 قسمت های مختلف بتونیر 3 انواع برقی و دیزل 4 بتونیر های 500 لیتری 5 بتونیرهای 750 لیتری 6 بتونیر های 1000 لیتری 7 بازده 8 باکت هیدرولیکی 9 شرایط کارکرد

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژ پاورپوینت بتونیر (میکسر بتن) و کاربردهای آن در 29 اسلاید همراه با شکل و تصویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- انواع بتونیر (میکسر بتن)

2- قسمت های مختلف بتونیر

3- انواع برقی و دیزل

4- بتونیر های 500 لیتری

5- بتونیرهای 750 لیتری

6- بتونیر های 1000 لیتری

7- بازده

8- باکت هیدرولیکی

9- شرایط کارکرد

Image result for ‫میکسر بتونیر‬‎

Related image

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 98 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایش کشش میل گرد در 38 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و نمودارها و فرمول های مربوطه و تصاویر انجام آزمایش

پاورپوینت آزمایش کشش میل گرد در 38 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و نمودارها و فرمول های مربوطه و تصاویر انجام آزمایشدسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 5102 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 389 

در این پروژه پاورپوینت آزمایش کشش میل گرد در 38 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و نمودارها و فرمول های مربوطه و تصاویر انجام آزمایش مطابق با نکات زیر ارایه داده شده است 1 کلیات 2 هدف از آزمایش 3 اثر تنش كششی بر اجسام 4 رابطه بین نیروی كششی و تغییر طول 5 رابطه تنش کششی واقعی و تغییر طول نسبی واقعی در یک مقطع 6 پدیده باریک

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت آزمایش کشش میل گرد در 38 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر و نمودارها و فرمول های مربوطه و تصاویر انجام آزمایش مطابق با نکات زیر ارایه داده شده است:

1- کلیات

2- هدف از آزمایش

3- اثر تنش كششی بر اجسام

4- رابطه بین نیروی كششی و تغییر طول

5- رابطه تنش کششی واقعی و تغییر طول نسبی واقعی در یک مقطع

6- پدیده باریک شدگی موضعی یک عضو کششی

7- مطالعه باریک شدن میله کششی

8- شکل منحنی های نیرو تغییر شکل نسبی برای فولادهای مختلف

9- دیاگرام متداول و دیاگرام واقعی تنش تغییر شکل

10- فولاد های اصلاح شده

11- دستورالعمل انجام آزمایش کشش روی فولاد

12- مشخصات نمونه

13- روش انجام آزمایش

14- نکات انجام آزمایش

15- تعیین نقطه تنش تسلیم

16- تاب گسیختگی

17- ازدیاد طول نمونه

18- تعیین سطح مقطع میله

19- محاسبه ضریب ارتجاعی (E)

20- تهیه جدول نتایج آزمایش بارگذاری برای فولاد ساده

21- رسم نمودار مربوطه

22- محاسبهسطح مقطع برای فولاد ساده و آجدار با استفاده از فرمول ارائه شده

23- محاسبه حد ارتجاعی و حد گسیختگی

24- محاسبه ازدیاد طول

25- محاسبه نسبت تغییرات مقطع

26- محاسبه E

27- بررسی نتایج

Image result for ‫آزمایش کشش میلگرد‬‎

Related image

 

 

Image result for ‫آزمایش کشش میلگرد‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 108 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایش پیچش میله فولادی و میله آلومینیومی در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایش پیچش میله فولادی و میله آلومینیومی در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 1408 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

پاورپوینت آزمایش پیچش میله فولادی و میله آلومینیومی در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

پاورپوینت آزمایش پیچش میله فولادی و میله آلومینیومی در 25 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر تشریح شده است:

1- هدف آزمایش

2- مقدمه

3- تئوری آزمایش

4- قانون هوك

5- زاویه پیچش

6- دستگاه آزمایش

7- قسمت های مختلف تشكیل دهنده دستگاه

8- بررسی رابطه ی بین زاویه ی پیچش و میزان گشتاور

9- جدول نتایج آزمایش نمونه فولادی

10- پارامتر های تجربی

11- پارامتر های تئوری

12- نمونه ی آلومینیوم

13- جدول نتایج آزمایش نمونه آلومینیومی

14- بررسی نتایج

Image result for ‫آزمایش پیچش‬‎

Related image

Image result for ‫آزمایش پیچش‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 190 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - وزن مخصوص ظاهری آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - وزن مخصوص ظاهری آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایشدسته: عمران 
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 3270 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی وزن مخصوص ظاهری آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش طبق شرح زیر ارایه شده است 1 هدف از آزمایش 2 وسایل مورد نیاز 3 مصالح مورد نیاز 4 شرح آزمایش 5 شماره استاندارد آزمایش 6 خطاهای آزمایش 7 مقایسه نتایج با استاندارد

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - وزن مخصوص ظاهری آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- هدف از آزمایش

2- وسایل مورد نیاز

3- مصالح مورد نیاز

4- شرح آزمایش

5- شماره استاندارد آزمایش

6- خطاهای آزمایش

7- مقایسه نتایج با استاندارد

Related image

Image result for ‫آجر رسی سوراخ دار‬‎

Image result for ‫آجر رسی سوراخ دار‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 49 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی درصد جذب آب آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی درصد جذب آب آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 8463 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی درصد جذب آب آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است 1 هدف از آزمایش 2 وسایل مورد نیاز 3 مصالح مورد نیاز 4 شرح آزمایش 5 نتایج ومحاسبات 6 شماره استاندارد آزمایش 7 خطاهای آزمایش 8 مقایسه نتایج با استاندارد

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی درصد جذب آب آجر در 10 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- هدف از آزمایش

2- وسایل مورد نیاز

3- مصالح مورد نیاز

4- شرح آزمایش

5- نتایج ومحاسبات

6- شماره استاندارد آزمایش

7- خطاهای آزمایش

8- مقایسه نتایج با استاندارد

Image result for ‫درصد جذب آب آجر رسی‬‎

Related image

Image result for ‫درصد جذب آب آجر رسی‬‎

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 79 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجردر 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است: 1- هدف ا

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجردر 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:  1- هدف ادسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 3739 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی مقاومت فشاری آجردر 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجردر 10 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- هدف از آزمایش

2- وسایل مورد نیاز

3- مصالح مورد نیاز

4- شرح آزمایش

5- نتایج ومحاسبات

6- شماره استاندارد آزمایش

7- خطاهای آزمایش

8- مقایسه نتایج با استاندارد

Image result for ‫مقاومت فشاری آجر‬‎

Image result for ‫مقاومت فشاری آجر‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 36 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - تعیین زمان گیرش گچ ساختمانی در 14 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - تعیین زمان گیرش گچ ساختمانی در 14 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 590 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 14 

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی تعیین زمان گیرش گچ ساختمانی در 14 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - تعیین زمان گیرش گچ ساختمانی در 14 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- هدف از آزمایش

2- وسایل مورد نیاز

3- مصالح مورد نیاز

4- شرح آزمایش

5- نتایج ومحاسبات

6- شماره استاندارد آزمایش

7- خطاهای آزمایش

8- مقایسه نتایج با استاندارد

 

Related image

Related image

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 61 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - آزمایش مقاومت فشاری ملات گچ در 11 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - آزمایش مقاومت فشاری ملات گچ در 11 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 649 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 11 

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی آزمایش مقاومت فشاری ملات گچ در 11 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر شرح زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - آزمایش مقاومت فشاری ملات گچ در 11 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر شرح زیر ارایه شده است:

1- هدف آزمایش

2- مقدمه

3- وسایل مورد نیاز

4- مصالح مورد نیاز

5- شرح آزمایش

6- نتایج

7- شماره استاندارد آزمایش

8- خطای آزمایش

9- مقایسه نتایج با استاندارد

Image result for ‫گچ قالب مکعبی ملات‬‎

Related image

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 66 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجر ماسه آهکی در 13 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ارایه شده است: 1-

در این پروژه  پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجر ماسه آهکی در 13 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ارایه شده است:  1-دسته: عمران 
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 3461 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 13 

در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی مقاومت فشاری آجر ماسه آهکی در 13 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه  پاورپوینت آزمایشگاه مصالح ساختمانی - مقاومت فشاری آجر ماسه آهکی در 13 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ارایه شده است:

1-  هدف آزمایش

2- وسایل مورد نیاز

3- مصالح مورد نیاز

4- شرح آزمایش

5- محاسبات ونتایج

6-  شماره استاندارد

7- خطای آزمایش

8- مقایسه با استاندارد

Image result for ‫آجر ماسه آهکی‬‎

Image result for ‫آجر ماسه آهکی‬‎

Related image

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 53 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پایان‌نامه حسابداری

پایان‌نامه حسابداریدسته: حسابداری 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 7521 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 196 

پایان‌نامه حسابداری رابطه بین محافظ‌ کاری حسابداری و ریسک شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار بسیار جامع و خاص

 

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

پایان‌نامه حسابداری برای کارشناسی ارشد . 
عنوان : ارزیابی رابطه بین محافظ کاری حسابداری و ریسک شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار.
پایان‌نامه ای کاملا مفصل و جامع برای گرایش حسابداری .

چکیده از مطالب 
مقدمه
فصل اول کلیات تحقیق
مقدمه
تاریخچه مطالعاتی
بیان مسئله
چهار چوب نظری تحقیق
فرضیه های تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
حدودمطالعاتی
قلمرو مکانی
قلمرو زمانی
قلمرو موضوعی
تعریف مفاهیم و واژه های کلیدی
فصل دوم مروری بر ادبیات تحقیق
بخش اولمبانی نظری
ورشکستگی
تعریف محافظه کاری
احتیاط
معیارهای ارزیابی محافظه کاری
معیارهای خالص دارایی ها
معیارهای سود و اقلام تعهدی
معیارهای رابطه سود و بازده سهام
تقسیم انواع محافظه کاری
محافظه کاری مشروط (محافظه کاری سود و زیانی محافظه کاری از پیش تعیین شده)
محافظه کاری نامشروط (محافظه کاری ترازنامه ای محافظه کاری آینده نگر)
روش های اندازه گیری محافظه کاری
روش ها اندازه گیری محافظه کاری مشروط
روش های اندازه گیری محافظه کاری نامشروط
تعریف ورشکستگی
بررسی قانون ورشکستگی در برخی کشورها
بررسی قانون ورشکستگی ایران
دلایل ورشکستگی
دلایل درون سازمانی
مراحل ورشکستگی
دوره نهفتگی
دوره کسری وجوه نقد
دوره نبود توان پرداخت دیون کامل
ورشکستگی از نظر حقوقی
بررسی استانداردهای موضوعه توسط مراجع حرفه‌ای مختلف در مورد تداوم فعالیت
شیوه‌های ارزیابی تداوم فعالیت
ارزیابی تداوم فعالیت با استفاده از مقررات قانون تجارت
ارزیابی تداوم فعالیت با استفاده از گزارش حسابرسان
استانداردهای حسابرسی مربوط به تداوم فعالیت
پیش بینی ورشکستگی شرکت‌های کوچک و کاربرد شاخص‌های غیرمالی
پیش‌بینی
کاربرد نسبت‌های مالی
انواع مدل‌های توانمندی مالی
روش تجزیه و تحلیل نسبتها
مدل‌های چند متغیره برای پیش‌بینی ورشکستگی
اشکالات مدل ممیزیتجزیه و تحلیل متمایز کننده
مدل‌های احتمال شرطی
مشکلات مدل‌های پیش‌بینی ورشکستگی
توسعه مدل‌های پیشین پیش‌بینی توانمندی مالی
مدل‌های پیش‌بینی ورشکستگی
مدل ویلیام بیور
مدل آلتمن
مدل اسپرین گیت
مدل اوهلسونمدل احتمال شرطی
مدل زمیجوسکی
مدل فالمر
مدل سی اسکوار
مدل گرایس
و …
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پایان نامه رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ریسک ورشکستگی ” بدین شرح است:
این پژوهش روابط موجود در میان حسابداری محافظه کارانه و ریسک ورشکستگی را مورد بررسی قرار می دهد، که محافظه کاری سبب افزایش اموال و پول نقد و ورشکستگی به عنوان شرایطی که در آن پول نقد به میزان کافی وجود ندارد.تبعیت می کند، بنابراین تئوری حسابداری حاکی از وجود رابطه بین این دو مقوله است. در این پژوهش از طبقه بندی محافظه کاری مشروط و نامشروط و از مدل پیش بینی ورشکستگی زاوگین و آلتمن که طیفی از احتمال ورشکستگی را ارائه می دهند استفاده شده است.
جهت بررسی رابطه در شرایط بازار سرمایه ایران در دوره زمانی ۱۳۸۸-۱۳۷۹ جامعه مطالعاتی شامل شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد که با استفاده از روش حذف سیستماتیک شرکت هایی که اطلاعات مورد نیاز پژوهش ما را فراهم نکردند حذف و تعداد ۷۶ شرکت انتخاب شوند. پس متغیر های پژوهش مورد شناسایی قرار گرفته و جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات، از داده های به دست آمده از نرم افزار های رهاورد نوین، برای محاسبه متغیر های پژوهش از نرم افزار Excel استفاده شده است.
————-
مشخصات مقاله:

دسته: حسابداری
عنوان پایان نامه : ارزیابی رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ریسک ورشکستگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

بخشی منابع و مآخذ فارسی و لاتین

1آذر، ع. و منصور مؤمنی،" ،1385آمار و کاربرد آن در مدیریت"، انتشارات سمت، جلد
دوم، چاپ نهم، تهران،ص .15-182
.2اکبری، ف، "،1378تجزیه و تحلیل صورت های مالی،سازمان حسابرسی"، نشریه 129
.3بنی مهد ،ب و تهمینه باغبانی ، " ،1388اثر محافظه کاری حسابداری"، مالكیت دولتی،
اندازه شرکت و نسبت اهرمی بر زیان دهی شرکت ها فصل نامه بررسی های حسابداری و
حسابرسی شماره 58صص53 -70
.4جاجیها، ز ،" ،1384مجله حسابرسی." انتشارات نگاه، چاپ دوم، ص85
.5جعفری ،خ ، " ،1387کاربرد مدل زاوگین برای پیش بینی ورشکستگی شرکت های
پذیرفته شده در بورش اوراق بهادار تهران" رساله کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه
آزاد اسلمی واحد تهران جنوب
.6خاکی، غ،ر، " ،1375روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی"، انتشارات بازتاب، چاپ
هشتم، ص.1-429
.7خورشیدی ،م و حمید قریشی،"،1381مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته"، انتشارات نشر
آ گاه ،چاپ دوم، ص.254
.8دلور، ع،"،1374مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی"،انتشارات
رشد تهران.
.9رسول زاده، م ،" ،1378بررسی کاربرد الگوی آلتمن برای تعیین وضعیت ورشکستگی
صنایع فلزات اساسی"، پایان نامه تحصیلی دانشگاه آزاد تهران مرکز
.10رهنمای رود پشتی، م، "،1388بررسی الگوی آلتمن برای پیش بینی ورشکستگی پذیرفته
شده در بورس اوراق بهادار تهران"، دانشگاه آزاد تهران مرکز.
.11سرمد، ز. و همكاران،" ،1381روش تحقیق در علوم رفتاری"، تهران ، نشر آ گاه.
.12سلیمانی امیری، غ،ر ، "،1381بررسی پیش بینی کننده ورشکستگی در شرایط تهران"،
280 ص
.13صفری، ع، "،1381ارتباط نسبتهای مالی و تداوم فعالیت شركتها"، پایاننامه تحصیلی،
دانشگاه علمه طباطبایی
.14فغانینرم، م، "،1380ارتباط بین نسبتهای مالی و پیشبینی ورشکستگی"، پایاننامه
تحصیلی، دانشگاه علمه طباطبایی

بخشی از منابع لاتین:

1. Accounting Horizons,( 2003),” research opportunities”, 287-301
2. Ahmed, A. and Duellman, S., ,(2007), "Accounting Conservatism
and Board of Director"
3. Ahmed,A.S., and Duellman, S., ,(2005), "Evidence on the role of
accounting conservatism in corporate governance", On line.
4. Altman, E., ,(1968),." Financial Ratios, Discriminant Analysis and
the Prediction of Corporate Bankruptcy". Journal of finance 23, 589-
609
5. Basu, S. ,(1997)," The conservatism principle and the asymmetric
timeliness of earnings", Journal of Accounting and Economics, 24, pp.
337
6. Brian N.Gibson, ,(1998)," .Bankruptcy prediction":The Hidden
impact of derivatives. April 15Acct.5341.pp 2-6.
7. Characteristics: An Empirical Analysis. Journal of Accounting and
Economics
8. Francis, J., R. LaFond, P. Olsson, and K. Schipper. ,(2004), Cost of
equity and earnings attributes".

به امید سرافرازی و ارجمندی شما دوستان ...

 

 

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 83 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت مجموعه آزمایش های تکنولوژی بتن در 35 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت مجموعه آزمایش های تکنولوژی بتن در 35 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: عمران 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 5229 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 35 

در این پروژه پاورپوینت مجموعه آزمایش های تکنولوژی بتن در 35 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است 1 تعیین اسلامپ بتن 2 تعیین و روش نمونه گیری بتن 3 تعیین دانه بندی شن و ماسه 4 مقاومت در برابر ضربه 5 لس آنجلس 6 آزمایش هم ارزی ماسه(SE) 7 آزمایش درصد جذب آب ماسه 8 مدول نرمی ماسه 9 تعیین غلظت نرم

 

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت مجموعه آزمایش های تکنولوژی بتن در 35 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- تعیین اسلامپ بتن

2- تعیین و روش نمونه گیری بتن

3- تعیین دانه بندی شن و ماسه

4- مقاومت در برابر ضربه

5- لس آنجلس

6- آزمایش هم ارزی ماسه(SE)

7- آزمایش درصد جذب آب ماسه

8- مدول نرمی ماسه

9- تعیین غلظت نرمال خمیر سیمان

10- وزن مخصوص شن و ماسه

11- مقاومت فشاری ملات ماسه سیمان

Image result for ‫بتن آزمایش‬‎

 

Image result for ‫بتن آزمایش‬‎

Image result for ‫بتن آزمایش‬‎

قیمت فایل فقط 14,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 68 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی اسکریپر (scraper) و کاربرد آن در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر

پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی اسکریپر (scraper) و کاربرد آن در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویردسته: عمران 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 3043 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 16 

دراین پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی اسکریپر (scraper) و کاربرد آن در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

دراین پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی اسکریپر (scraper) و کاربرد آن در 16 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصویر ارایه شده است:

1- تعریف اسکریپر

2- انتخاب نوع ماشین آلات:

3- کاربرد اسکریپر :

4- قسمت های عمده اسکریپرها :

5- انواع ماشین ها :

6- موارد کاربرد اسکریپرهای لاستیک دار دو موتوره:

7- کارکرد اسکریپر با استفاده از بولدوزر:

8- انواع عملکرد اسکریپر:

9- انواع اسکریپر از نظر موتور :

10- اسکریپرها یی که توسط تراکتورچرخ لاستیکی کشیده میشوند به انواع زیرتقسیم بندی میشوند:

11- اسکریپرهای تک موتوره دومحوری :

12- اسکریپرهای دارای بالابر:

Image result for ‫اسکریپر‬‎

Related image

Related image

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 66 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

نمونه سوالات امتحانی تشریحی با پاسخنامه به تعداد 125 سوال درس اجرای سازه های فلزی و بتنی در قالب فایل word در 33 صفحه

نمونه سوالات امتحانی تشریحی با پاسخنامه به تعداد 125 سوال درس اجرای سازه های فلزی و بتنی در قالب فایل word  در 33 صفحهدسته: عمران 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 614 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

در این پروژه نمونه سوالات امتحانی تشریحی با پاسخنامه به تعداد 125 سوال درس اجرای سازه های فلزی و بتنی در قالب فایل word طبق موارد زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه نمونه سوالات امتحانی تشریحی با پاسخنامه به تعداد 125 سوال درس اجرای سازه های فلزی و بتنی در قالب فایل word طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- انواع ساختمان ها

2- ساختمان های با مصالح بنایی

3- کنترل ابعاد زمین

4- میخ کمکی

5- محل ساخت

6- گود برداری فونداسیون

7- بتن مگر

8- عوامل موثر در نشست ساختمان

9- کاور یا پوشش میلگرد

10- عملیات آرماتور بندی و مونتاژ آرماتورها

11- استحکام و تمیزی میلگرد ها

12- محل انبار کردن میلگرد ها

13- محل بیس پلیت ها

14- حداکثر زمان حمل بتن

15- بتن شاهد

16- بتن فونداسیون

17- بچینگ پلانت

18- تفاوت بچینگ خشک و بچینگ تر

19- عدم سقوط ستونهای فلزی

20- جلوگیری از زنگ زدن و پوسیدن پای ستونهای فلزی

21- نحوه ی اجرای دیوار دو جداره

22- حوضچه های نگهداری تیرچه های بتنی

23- وظیفه ی اصلی میلگردهای طولی

24- میلگردهای حرارتی

25- شمع گذاری

26- حداقل ضخامت پوشش بالایی سقف تیرچه بلوک

27- کلاف عرضی یا تیر مخفی (پوترا)

28- عیار بتن سقف تیرچه و بلوک

29- اسکوپ کردن سنگ نما

30- پدستال

31- تاییدیه های مراجع رسمی

32- موارد مسئولیت ایمنی یک عملیات ساختمانی

33- موارد ایمنی در خصوص عابران و همسایه های مجاور یک کارگاه ساختمانی

34- موارد جلوگیری از حریق و آتش سوزی

35- حفاظت از برق گرفتگی

36- تسهیلات بهداشتی و رفاهی کارگران

37- انبار کردن سیمان

38- انبار کردن قالب ها

39- چهار فاز اصلی پروژه ها

40- وظایف اصلی مدیریت پروژه

41- روش مسیر بحرانی (CPM)

42- از مراحل ساخت یک سازه اسکلت فلزی

43- مزایای استفاده از ساختمان های بتنی

44- از مراحل قالب بندی و بتن ریزی یک سازه بتن آرمه

45- مقررات مربوط به سیمان مصرفی در بتن

46- دستگاه نظارت

47- عوامل مهاجم و مخرب سازه های بتنی

48- ضوابط آیین نامه ای اختلاط بتن

49- استقرار میلگردها

50- شکل کاربرد خرک در آرماتور بندی پی های رادیه ژنرال

 

 

 

Image result for ‫اجرای سازه های فلزی و بتنی‬‎

Image result for ‫اجرای سازه های فلزی و بتنی‬‎

Image result for ‫اجرای سازه های فلزی و بتنی‬‎

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 74 پنجشنبه 11 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت لودر و کاربردهای آن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت لودر و کاربردهای آن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویردسته: بانک اطلاعات 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 1508 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 26 

در این پروژه پاورپوینت لودر و کاربردهای آن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

در این پروژه پاورپوینت لودر و کاربردهای آن در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- معرفی

2- موارد استعمال

3- قدرت

4- ظرفیت

5- به طور كلی لودرها قادرند كارهای مختلفی را كه در 4 دسته انجام دهند:

6- حمل

7- بارگیری

8- حفاری

9- تسطیح

10- خاکبرداری

11- بلند کردن بار

12- انتقال

13- تمیز کردن

14- حجم

15- جام لودر

16- چرخ فشرده

17- لودر بکهوو

18- لودر چرخ متوسط

 

Image result for ‫لودر‬‎

Image result for ‫لودر‬‎

Image result for ‫لودر‬‎

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 142 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پرسشنامه جو سازمانی ﻻﻳﻞ ﺳﺎﺳﻤﻦ و ﺳﺎم دﻳﭗ

پرسشنامه جو سازمانی ﻻﻳﻞ ﺳﺎﺳﻤﻦ و ﺳﺎم دﻳﭗدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 81 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 6 

پرسشنامه استاندارد جو سازمانی ﻻﻳﻞ ﺳﺎﺳﻤﻦ و ﺳﺎم دﻳﭗ (1989) که شامل 20گویه و پنج مولفه وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ اﻫﺪاف ، وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ ﻧﻘﺶ ، رﺿﺎﻳﺖ از ﭘﺎداش ، رﺿﺎﻳﺖ و ﺗﻮاﻓﻖ ﺑﺮ روی روﻳﻪﻫﺎ ، اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ، می باشد

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا موافق ،0؛ موافق،1؛ بی نظر ،3؛مخالف ،4؛ کاملا مخالف ؛5) می­باشد.

نمره گذاری پرسشنامه

این پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت می باشد که از 1 تا 5 نمره گذاری شده است.

به دو طریق می توان از  تحلیل این پرسشنامه استفاده کرد

  1. تحلیل بر اساس مولفه ­های پرسشنامه
  2. تحلیل بر اسا س میزان نمره به دست آمده

تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه

به این ترتیب که ابتدا پرسشنامه­ ها را بین جامعه خود تقسیم و پس از تکمیل پرسشنامه­ ها داده  ها را وارد نرم افزار اس پی اس اس کنید. البته قبل از وارد کردن داده ها شما باید پرسشنامه را در نرم افزار اس پی اس اس تعریف کنید و سپس شروع به وارد کردن داده ها کنید.

 چگونگی کار را برای شفافیت بیشتر به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهیم

مرحله اول. وارد کردن اطلاعات تمامی سوالات پرسشنامه ( دقت کنید که شما باید بر اساس طیف لیکرت عمل کنید مثلا اگر شخصی سوال 7 پرسشنامه را خیلی کم انتخاب کرده است شما باید در پرسشنامه در جلوی سوال 7 عدد 1 ( خیلی کم ) را بگذارید.

مرحله دوم. پس از وارد کردن داده های همه سوالات، سوالات مربوط به هر مولفه را کمپیوت(compute) کنید. مثلا اگر مولفه اول X و سوالات  آن 1 تا 7 است شما باید سوالات 1 تا 7 را compute کنید تا مولفه x ایجاد شود.

به همین ترتیب همه مولفه ها را ایجاد کنید و پس از این کار  در نهایت شما باید همه مولفه ها  که ایجاد کردید را با هم compute کنید تا این بار متغیر اصلی تحقیق به وجود بیاید که به طور مثال متغیر مدیریت دانش یا ... است.

مرحله سوم. حالا شما هم مولفه ­ها را به وجود آورده اید و هم متغیر اصلی تحقیق را؛ حالا می توانید از گرینه  آنالیز  هر آزمونی که می خواهید برای این پرسشنامه( متغیر) بگیرید.

مثلا می توانید آزمون توصیفی( میانگین، انحراف استاندارد، واریانس) یا می توانید آزمون همبستگی را با یک  متغیر دیگر  بگیرید.

تحلیل بر اساس میزان نمره پرسشنامه

بر اساس این روش از تحلیل شما نمره­های به دست آمده را  جمع کرده و سپس بر اساس جدول زیر قضاوت کنید.

توجه داشته باشید میزان امتیاز های زیر برای یک پرسشنامه است در صورتی که به طور مثال شما 10 پرسشنامه داشته باشید باید امتیاز های زیر را ضربدر 10 کنید

مثال: حد پایین نمرات پرسشنامه به طریق زیر بدست آمده است

تعداد سوالات پرسشنامه

حد پایین نمره

 حد متوسط نمرات

حد بالای نمرات

20

60

100

-         در صورتی که نمرات پرسشنامه بین 20 تا 40 باشد،  میزان جو سازمانی  در این جامعه ضعیف می باشد.

-         در صورتی که نمرات پرسشنامه بین 40 تا 60 باشد، میزان جو سازمانی  در سطح متوسطی می باشد.

-         در صورتی که نمرات بالای 60 باشد، میزان جو سازمانی  بسیار خوب می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی  اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.

پایایی این پرسشنامه توسط درگاهی و همکاران(1391)   با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار  spss  بدست آمده است که به ترتیب زیر می باشد.

 

نام متغیر

میزان آلفای کرونباخ

جو سازمانی 

0/90

منابع

درﮔﺎﻫﻲ، حسین، ﻣﻮﺳﻮی، ﺳﻴﺪ ﻣﺤﻤﺪﻫﺎدی، ﺷﻬﺎم، ﮔﻠﺴﺎ، ﻣﻮﻻﻳﻲ زاده، اﻛﺮم، (1391)، ﺑﺮرﺳﻲ ﺟﻮ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ ﺑﻴﻤﺎرﺳﺘﺎنﻫﺎی داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺗﻬﺮان، ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﻼﻣﺖ (15)؛ 50.

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 104 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس چهارم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت آموزش درس چهارم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتداییدسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 11846 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

پاورپوینت آموزش درس چهارم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (من عضو گروه هستم) ، تشکیل شده از 25 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس چهارم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (من عضو گروه هستم) ، تشکیل شده از 25  اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 4 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند :گروه، انواع گروه ها، عضو مؤثّر بودن، مشورت و همفکری، شورا و شورای دانش آموزی آشنا می شوند.

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 121 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی با پاسخنامه تشریحی

نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی با پاسخنامه تشریحیدسته: نمونه سوالات علوم پایه 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 28366 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 178 

نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

نمونه سوالات ریاضی ششم ابتدایی با پاسخنامه تشریحی

با فرمت : PDF

مناسب برای معلمان و دانش آموزان پایه ششم

نمونه سوالات فصل به فصل با پاسخنامه تشریحی

نمونه سوالات نوبت اول با پاسخنامه تشریحی

نمونه سوالات نوبت دوم با پاسخنامه تشریحی

 

150 سوال فصل به فصل با پاسخنامه تشریحی

فصل اول: عدد و الگوهای عددی: 2نمونه سوال - 27 سوال

فصل دوم: کسر: 2 نمونه سوال - 22 سوال

فصل سوم: اعداد اعشاری : 2 نمونه سوال - 24 سوال

فصل چهارم: تقارن و مختصات :2  نمونه سوال - 12 سوال

فصل پنجم: اندازه گیری :2  نمونه سوال - 21 سوال

فصل ششم: تناسب و درصد : 2  نمونه سوال - 24 سوال

فصل هفتم: تقریب : 2 نمونه سوال - 20 سوال

 

5  نمونه سوال نوبت اول با پاسخنامه تشریحی

8  نمونه سوال نوبت دوم پاسخنامه تشریحی

 

عکس هایی از نمونه سوالات:

 

 

 

 

 

 

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 118 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

مبانی نظری و پیشینه توسعه پایدار شهری و شهر خلاق

مبانی نظری و پیشینه توسعه پایدار شهری و شهر خلاقدسته: شهرسازی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 96 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 53 

این فایل حاوی مبانی نظری و پیشینه تحقیقی تحت عنوان توسعه پایدار شهری و نقش آن در ایجاد شهر خلاق می باشد

 

قیمت فایل فقط 33,000 تومان

خرید

در بخش سابقه تاریخی، باید در مورد گذشته دور و نزدیک پدیده عنوان  یا پدیده‌های موجود در عنوان تا قبل از زمان پژوهش خویش و بر اساس  دوره‌های زمانی (از گذشته تا به حال) به ارائه سابقه امر بپردازد. ارائه مطالب باید همراه با استناد باشد تا مشخص گردد که این مطالب را از کجا گرفته‌اید.

در بخش مبانی نظری، به‌منظور روشنگری مفاهیم نظری و هویت مفهوم، با برشمردن ویژگی‌ها و ابعاد آن، اقدام به ارائه این بخش می‌نمایید. بدین نحو که مفاهیم اصلی و بنیادی مربوط به پژوهش خود را مشخص نموده و با بهره‌گیری از آثار و نوشته‌های اندیشمندان و نویسندگان مختلف و حتماً با استناد و با رعایت نظمی معقول، به توصیف و تشریح این مفاهیم در چارچوب علمی می‌پردازید. توجه داشته باشید که چارچوب نظری به طوری که از نام آن پیداست، با مفاهیمی که به نوعی با هم ارتباط مشترک دارند، اطلاق می‌شود.

 در این فایل  مبانی نظری و پیشینه تحقیقی تحت عنوان توسعه پایدار شهری و نقش آن در ایجاد شهر خلاق گردآوری شده و به تفکیک موضوعات و ابعاد مختلف توضیح داده شده است.

قیمت فایل فقط 33,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 112 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رتبه بندی روش های گازرسانی به مناطق صعب العبور با استفاده از روش های ترکیبی تصمیم گیری با معیارهای چند گانه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رتبه بندی روش های گازرسانی به مناطق صعب العبور با استفاده از روش های ترکیبی تصمیم گیری با معیارهای چند گانهدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 1226 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 48 

این فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیقی با موضوع روش های گازرسانی به مناطق دورافتاده و صعب العبور با استفاده از روش های ترکیبی تصمیم گیری با معیارهای چند گانه می باشد فایل قابل ویرایش و جابجایی می باشد

 

قیمت فایل فقط 33,000 تومان

خرید

 این فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیقی با موضوع روش های گازرسانی به مناطق دورافتاده و صعب العبور  با استفاده از روش های ترکیبی تصمیم گیری با معیارهای چند گانه می باشد. فایل قابل ویرایش و جابجایی می باشد که در فصل دوم مقاله قابل استفاده می باشد.

روش های گازرسانی به مناطق صعب العبور شامل موارد زیر می باشد:

1- گازرسانی به روش خط لوله

2- گازرسانی به روش CNG

3- گازرسانی به روش LNG

قیمت فایل فقط 33,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 103 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیک

پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیکدسته: مدیریت مالی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 27 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 9 

این پرسشنامه جهت بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیک طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

این پرسشنامه جهت بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش مالیات الکترونیک طراحی شده است. این عوامل عبارتند از سهولت کاربرد خدمات مالی –مالیاتی اینترنتی، ادراک از مفید بودن خدمات مالیات الکترونیک، امنیت خدمات مالیات الکترونیک ، سرعت خدمات مالیات الکترونیک ، خدمات حمایتی از مشتری در مالیات الکترونیک ، نگرش نسبت به خدمات مالیات الکترونیک ، اثرات بین فردی ، اثرات خارجی ، هنجار ذهنی ، خود اثربخشی ، شرایط تسهیل کننده ، کنترل رفتاری  ، پذیرش (قصد استفاده) .

پرسشنامه بر مبنای طیف لیکرت می باشد .

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 107 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

از دولت عشق

از دولت عشقدسته: کتاب 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 39791 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

کتاب از دولت عشق اثر کاترین پاندر و ترجمه گیتی خوشدل گوینده مونا جان نثاری

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

کتاب صوتی از دولت عشق

 

اثر کاترین پاندر و ترجمه گیتی خوشدل

 

با صدای مونا جان نثاری

خانم کاترین پاندر کشیش آمریکایی کتاب از دولت عشق را موفق ترین کتاب خود می داند.کتابی که هم برای نویسنده و نیز برای خوانندگانش معجزه های بیشماری آفریده است.بادا این کتاب برای شنوندگان نیز عشق و آرامش و برکت به ارمغان آورد.

کتاب پیش رو دارای 6 بخش است:

  • معجزه عشق
  • راه کامیابی خود را دوست بدارید
  • قدرت رستاخیز بخش عشق
  • شیوه ویژه عشق1
  • شیوه ویژه عشق2
  • از دولت عشق

 

با توجه مدام به یک شیء زیبا ،تصویر ذهنی آن را می آفرینید و آن تصویر از طریق شما و دیگران،وارد کار و فعالیت می شود تا زیبایی بیشتری برایتان بیافریند.

 

مطلب مهم این است که دست به کاری بزنید که گام آغازین به سوی زیبایی محسوب می شود،حتی اگر گامی کوچک باشد.

 

با این کار،زیبایی ،برکت و فزونی می یابد.آنگاه شما قادر می شوید که زیبایی را برخیزانید و زنده کنید و زندگی و جهانتان را بستایید.

عشق در باطن شماست: شما می توانید از دولت عشق بهره مند شوید زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا و سلامت و توانگری و ثروت و شادمانی و سعادت نیاز دارید در باطن خود شماست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان است.

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 71 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت آموزش درس پنجم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتداییدسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 11110 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

پاورپوینت آموزش درس پنجم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (جمعیت ایران) ، تشکیل شده از 25 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس پنجم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (جمعیت ایران) ، تشکیل شده از 25  اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 5 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند :جمعیت، افزایش جمعیت،مزایای افزایش جمعیت در کشور ما، مقایسه جمعیت کشور، پراکندگی جمعیت ایران و مهاجرت و دلایل آن آشنا می شوند.

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 165 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس هفتم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت آموزش درس هفتم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتداییدسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 16957 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 32 

پاورپوینت آموزش درس هفتم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (نواحی صنعتی مهمّ ایران) ، تشکیل شده از 32 اسلاید متنوع، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس هفتم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (نواحی صنعتی مهمّ ایران) ، تشکیل شده از 32  اسلاید متنوع، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 7 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : منابع طبیعی، موادّ اولیّه، صنایع مادر، صنایع مصرفی، پراکندگی صنایع مادر، صنایع ذوب آهن، صنایع پتروشیمی، صنایع ماشین سازی، معادن ایران و پراکندگی صنایع مصرفی آشنا می شوند.

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 167 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس ششم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت آموزش درس ششم کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتداییدسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 11331 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 37 

پاورپوینت آموزش درس ششم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (منابع آب ایران) ، تشکیل شده از 37 اسلاید متنوع، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس ششم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی (منابع آب ایران) ، تشکیل شده از 37  اسلاید متنوع، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 6 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : آب شور و شیرین، رود، آب های زیرزمینی، چاه و قنات، چشمه، پراکندگی رودهای ایران، کم آبی در ایران، لزوم محافظت از آب، نمونه هایی از مصرف نادرست آب و عوامل آلودگی آب آشنا می شوند.

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 54 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت تاثیر تغذیه بر جنسیت نوزاد

پاورپوینت تاثیر تغذیه بر جنسیت نوزاددسته: پزشکی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 1100 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 18 

پاورپوینت تاثیر تغذیه بر جنسیت نوزاد قبل از تولد

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت تاثیر تغذیه بر جنسیت نوزاد قبل از تولد


موضوعات:
عوامل موثر بر جنسیت جنین
روش های تعیین جنسیت جنین
تغذیه و تعیین جنسیت
برای پسردار شدن چه باید خورد؟
برای دختر دار شدن چه باید خورد؟
ممنوئیت اجرای برخی رژیم های غذایی
و...

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 111 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

طرح توجیهی پرورش سگ آموزش دیده به ظرفیت 50 قلاده سال 97

طرح توجیهی پرورش سگ آموزش دیده به ظرفیت 50 قلاده سال 97دسته: طرح توجیهی دامی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 46 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 20 

طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی پرورش سگهای آموزش دیده مواد یاب و محافظ با ظرفیت 50 قلاده سال 1397

 

قیمت فایل فقط 9,350 تومان

خرید

طرح توجیه فنی ، مالی و اقتصادی پرورش سگهای آموزش دیده مواد یاب و محافظ با ظرفیت 50 قلاده سال 1397


شناسنامه طرح
تولیدات طرح: سگ محافظ نگهبان و موادیاب
ظرفیت طرح: 50 قلاده
مساحت زمین مورد نیاز: 70,000 مترمربع
مساحت زیر بنا: 6,464 مترمربع
هزینه ثابت طرح: 20,779,665 هزارریال
هزینه جاری طرح : 4,877,146 هزارریال
سرمایه در گردش مورد نیاز: 734,780 هزارریال
کل سرمایه گذاری طرح: 21,514,445 هزارریال
نحوه تامین سرمایه طرح
سرمایه گذاری متقاضی: 10,742,889 هزارریال
سرمایه گذاری بانک: 10,771,556 هزارریال
تسهیلات بلند مدت: 10,183,732 هزارریال
تسهیلات کوتاه مدت: 587,824 هزارریال
درآمد سالانه طرح به طور متوسط: 10,605,000 هزارریال
تولید در نقطه سر به سر: 64.55 درصد
نرخ بازده طرح: 32.03 درصد

بازگشت سرمایه به سال: 4.0 سال

شاغلین طرح: 20 نفر

فرمت طرح: فایل قابل ویرایش ورد WORD
تعداد صفحات: 20

قیمت فایل فقط 9,350 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 155 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

طرح توجیهی پرورش پرندگان زینتی(قناری) با ظرفیت 200 جفت سال 97

طرح توجیهی پرورش پرندگان زینتی(قناری) با ظرفیت 200 جفت سال 97دسته: کارآفرینی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 45 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 17 

طرح توجیه فنی مالی و اقتصادی مجموعه پرورش پرندگان زینتی (قناری)به ظرفیت 200 جفت 1397

 

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

طرح توجیه فنی مالی و اقتصادی مجموعه پرورش پرندگان زینتی (قناری)به ظرفیت 200 جفت سال 1397


خلاصه طرح
تولیدات طرح: پرورش پرندگان زینتی از جمله قناری
مساحت زمین مورد نیاز: 130 مترمربع
مساحت زیر بنا: 115 مترمربع
هزینه ثابت طرح مورد نیاز: 1,645,993 هزارریال
هزینه جاری طرح : 1,173,792 هزارریال
سرمایه در گردش مورد نیاز: 141,406 هزارریال
کل سرمایه گذاری طرح: 2,307,398 هزارریال
نحوه تامین سرمایه طرح
سرمایه گذاری متقاضی قبلی و جدید: 877,480 هزارریال
سرمایه گذاری بانک: 1,429,918 هزارریال
تسهیلات بلند مدت: 1,316,794 هزارریال
تسهیلات کوتاه مدت: 113,124 هزارریال
درآمد سالانه طرح به طور متوسط: 1,800,000 هزارریال
تولید در نقطه سر به سر: 40.66 درصد
نرخ بازده طرح: 40.32 درصد
بازگشت سرمایه به سال: 4.09 سال
شاغلین طرح: 3 نفر
فرمت طرح: فایل ورد WORD
تعداد صفحات: 16

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 105 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

خلاصه کتاب اندیشه اسلامی1سبحانی به همراه تست

خلاصه  کتاب اندیشه اسلامی1سبحانی به همراه تستدسته: جزوات درسی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 6586 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 300 

کتاب و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی 1 نوشته آیت الله سبحانی و دکتر محمد محمدرضایی به همراه نمونه سوالات تستی و پاسخ

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

کتاب و خلاصه کتاب اندیشه اسلامی 1 نوشته آیت الله سبحانی و دکتر محمد محمدرضایی به همراه نمونه سوالات تستی و پاسخ

این فایل حاوی سه بخش است:
  • 1-کتاب اندیشه اسلامی 1 (کامل) pdf
  • 2-خلاصه کتاب اندیشه اسلامی 1 (18 صفحه) word
  • 3- نمونه سوالات اندیشه اسلامی1 نیمسال اول و دوم سال های 91 تا 97( 12 بخش نمونه سوال) مجموعا 360 سوال pdf


**خلاصه به صورت فایل word و قابل ویرایش تهیه شده است
**نمونه سوالات همراه با پاسخنامه جدا آماده شده است

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 76 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس هشتم مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

پاورپوینت آموزش درس هشتم مطالعات اجتماعی پنجم ابتداییدسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 12889 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 37 

پاورپوینت آموزش درس هشتم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ( راه ها و حمل و نقل 1 ) ، تشکیل شده از 37 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس هشتم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ( راه ها و حمل و نقل 1 ) ، تشکیل شده از 37  اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 8 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : نقش راه ها در زندگی مردم، حمل و نقل در گذشته، حمل و نقل درون شهری، راه ها و بازرگانی، صادرات، واردات، انواع وسایل حمل و نقل، راه های جادّه ای و رعایت ایمنی در جادّه ها آشنا می شوند.

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 126 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

گزآرش کارآموزی انواع پست برق

گزآرش کارآموزی انواع پست برقدسته: برق 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 329 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 75 

گزارش كار آموزی رشته برق ( الكترو تكنیك ) موضوع انواع پست برق مقـد مـه امروزه انسان در كلیه موارد زندگی خود احتیاج به برق دارد تامین روشنایی خانه ها و خیابانها ، راه اندازی كارخانجات كوچك و بزرگ تولید محصولات كشاورزی و حتی كنترل ترافیك شهرها و فعالیت كلیه مراكز دولتی و خصوصی ، همه و همه به نیروی برق نیازمندند انرژی مورد

 

قیمت فایل فقط 22,000 تومان

خرید

مقـد مـه

امروزه انسان  در كلیه  موارد زندگی خود احتیاج  به برق دارد.  تامین  روشنایی خانه ها و خیابانها ، راه اندازی  كارخانجات  كوچك و بزرگ تولید محصولات كشاورزی و حتی كنترل ترافیك  شهرها و فعالیت  كلیه مراكز دولتی و خصوصی ، همه و همه  به نیروی برق نیازمندند.

انرژی موردنیاز مصرف  كنندكان در  نیروگاهها توسط مولدهای مختلف  ( توربین بخار ، توربین آبی  ، توربین گازی ، دیزل ژنراتور ، نیروگاههای  حرارتی ، نیروگاههای اتمی و غیره  ) تولیدمی شود .

لذا لازم است انرژی تولیدی را  توسط خطوط انتقال به نقاط  مورد نظر  منتقل نماییم . در مراكز مصرف انرژی  الكتریكی  توسط خطوط توزیع بین مصرف كنندكان مختلف  توزیع و مورد  استفاده  قرار  میگیرد.

با این مقدمه  می توان  نتیجه  گرفت  كه صنعت  برق بطور خلاصه شامل تولید -  انتقال – توزیع می باشد .

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تقدیر و تشكر

مقدمه

فصل اول

انواع پست ها                                                                                                                  2

انواع پست های باز                                                                                                          3

انواع پست های بسته                                                                                                        3

پست ها از نظر آرایش شینه بندی                                                                                      4

مزایا و معایب آرایش شینه بندی                                                                                        5

شینه دوبل                                                                                                                      8

حفاظت                                                                                                                                     16

وقوع خطا در هنگام تعمیرات                                                                                            17

پست های 400 كیلو ولت                                                                                                           18

پست های 230 كیلو ولت                                                                                                           18

 

فصل دوم

انتخاب محل پست و جانمایی تجهیزات                                                                              21   

تاثیر نوع شینه ها و سكسینور ها در آرایش فیزیكی تجهیزات                                                            27

ترتیب و نحوه تجهیزات                                                                                                   29

محل احداث ساختمانها و جاده های ارتباطی                                                                                  30

فصل سوم

مشخصات فنی پست مذكور                                                                                             33

طریقه بهره برداری                                                                                                           36

ثبت آمار و ارقام ایستگاه                                                                                                  39      

ثبت عملیات سیستم                                                                                                         41

شرایط تعویق شیفت                                                                                                        42

روش عملیات در مواقع حادثه                                                                                           44

كنترل ولتاژ                                                                                                                   48

ولتاژ غیر قابل تحمل                                                                                                        49

قواعد اساسی ایمنی                                                                                                         51

پست فشار قوی                                                                                                               53

تقسیم بندی پست ها                                                                                                        54

پست های داخلی باز و نیم باز                                                                                           56

پست های داخلی بسته                                                                                                     57

پست های گازی                                                                                                                         59

پست های معمولی بیرونی                                                                                                             60

ترانسفورماتور                                                                                                                 61

انواع ترانسفورماتور                                                                                                          62

اندازه گیری ترانسفورماتور جریان                                                                                      64

خطای جریان                                                                                                                 64

رنج  اندازه گیری                                                                                                            67

اندازه گیری ترانس دیودسر جریان                                                                                    68

خطای زاویه فاز                                                                                                                          69

مدار كالیبراسیون اساسی                                                                                                  69                  

 

 

 

 

 

قیمت فایل فقط 22,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 62 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس نهم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

پاورپوینت آموزش درس نهم کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتداییدسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 22925 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 31 

پاورپوینت آموزش درس نهم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ( راه ها و حمل و نقل 2 ) ، تشکیل شده از 31 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس نهم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی ( راه ها و حمل و نقل 2 ) ، تشکیل شده از 31  اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 9 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : راه آهن، لوکوموتیوران، حمل و نقل آبی، ناخدا، حمل و نقل هوایی، خلبان و فرودگاه های کشور آشنا می شوند.

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 57 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

آموزش ریاضی پایه هفتم

آموزش ریاضی پایه هفتمدسته: اندروید+android 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 3573 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

آموزش ریاضی پایه هفتم (توجه تمامی فایل های برنامه بعد از نصب باید دانلود شوند)

 

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

با سلام خدمت مادران و پدران دور اندیش

 

این برنامه مخصوص شما و فرزندان شماست

 

ما با تهیه نرم افزار آموزش ریاضی هفتم متوسطه با آموزش بصورت ویدیو و نمونه سوال های کتاب های درسی، شما را در یادگیری بهتر و سریع تر مطالب درسی و کمک به شما در جهت حل بهتر تمرین های کتاب یاری می کنیم. علاوه بر این سهولت استفاده از این نرم افزار و هزینه مناسب آن،  برای شما دوستان عزیز فرصت فوق العاده ای را فراهم آورده است.

 

نرم افزار شامل :

 

  • نمونه سوالات کتاب ریاضی هفتم

 

  • فیلم های آموزشی  تمام فصل ها

 

  • گام به گام ریاضی (حل تمرین های کتاب)

والدین گرامی با استفاده از این برنامه پرکاربرد می توانید درس ریاضی رو به فرزندان دلبندتان آموزش بدهید. با نمونه سوالات کار کنید از فیلم های آموزشی کمک بگیرید.

 

نمونه سوالات از سایت های چون  kanoon.ir و وبلاگ های معلمان فرزندان شما جمع آوری شده و با فرمتpdf قابل مشاهده است.

 

اپدیت های بعدی برنامه به مرور ارائه میشود.

 (توجه - تمامی فایل های برنامه بعد از نصب باید دانلود شوند)

 با احترام (گروه نرم افزاری السون)

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 162 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

پاورپوینت آموزش درس دوازدهم کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی ( سفری به تخت جمشید 1)

پاورپوینت آموزش درس دوازدهم کتاب مطالعات اجتماعی چهارم ابتدایی ( سفری به تخت جمشید 1)دسته: عمومی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 14787 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

پاورپوینت آموزش درس دوازدهم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی (سفری به تخت جمشید 1 ) ، تشکیل شده از 27 اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس چهارم طراحی شده است

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

پاورپوینت آموزش درس دوازدهم ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی(سفری به تخت جمشید 1 ) ، تشکیل شده از 27  اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس چهارم  طراحی شده است.

تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای همکاران محترم توصیه می گردد . 

 متن ها و آموزش های ارائه شده در این پاورپوینت کاملاً با متن درس 12 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس چهارم ابتدایی مطابقت دارد.

دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای آموزشی با مفاهیمی مانند : پاسارگاد، حکومت هخامنشیان، کوروش کبیر، تخت جمشید، داریوش هخامنشی، راه شاهی، چاپارخانه و مهم ترین اقدامات داریوش هخامنشی آشنا می شوند.

این محتوای آموزشی شامل نمونه سئوالات متن درس ( سفری به تخت جمشید 1 ) نیز می باشد .

تصاویری از محیط این پاورپوینت :

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

محمد ترکی بازدید : 67 سه شنبه 09 بهمن 1397 نظرات (0)

آموزش کتاب علوم تجربی پایه ششم

آموزش کتاب علوم تجربی پایه ششمدسته: اندروید+android 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 4516 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

( توجه فایل های داخل برنامه باید بعد از نصب دانلود شوند)

 

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

با سلام خدمت مادران و پدران دور اندیش

        ( توجه : فایل های داخل برنامه باید بعد از نصب دانلود شوند)

این برنامه مخصوص شما و فرزندان شماست

 

ما با تهیه نرم افزار علوم تجربی سال ششم ابتدایی با آموزش بصورت ویدیو و نمونه سوال های کتاب های درسی، شما را در یادگیری بهتر و سریع تر مطالب درسی و کمک به شما در جهت حل بهتر تمرین های کتاب یاری می کنیم. علاوه بر این سهولت استفاده از این نرم افزار و هزینه مناسب آن،  برای شما دوستان عزیز فرصت فوق العاده ای را فراهم آورده است.

 

نرم افزار شامل :

 

نمونه سوالات کتاب علوم تجربی

 

فیلم های آموزشی  تمام فصل ها

 

والدین گرامی با استفاده از این برنامه پرکاربرد می توانید درس علوم تجربی رو به فرزندان دلبندتان آموزش بدهید.با نمونه سوالات کار کنید از فیلم های آموزشی کمک بگیرید.

 

 

 

اپدیت های بعدی برنامه به مرور ارائه میشود

 

 با احترام (گروه نرم افزاری السون)

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

تعداد صفحات : 2

درباره ما
فروشگاه اینترنتی آسمان و دریا در زمینه فروش محصولات دانلودی فعالیت می کند و با بیش از هزاران محصول دانلودی در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 1,378
  • بازدید کلی : 18,259
  • کدهای اختصاصی